četrtek, 6. september 2007

Kdo je kriv za dvig cen?

V medijih zadnje dni odmeva velika podražitev cen hrane. Cela štala! Pa tako smo se trudili da se pol leta pred uvedbo evra in še pol leta potem ne bi nič podražilo. Razen bančne provizije in podobne monopolistično - oligopolistične storitve. Mislim, da bi se moralo svetohlinjenje ustaviti že tukaj. Če lahko banke, lahko tudi vsi ostali. Razne potrošniške organizacije in mediji so kazali s prstom na razne Mojce, ki so si drznile dvigniti ceno za striženje.

Mislim, da je za podražitev cen kriva premajhna odprtost našega trga oz. premalo konkurence. In zakaj je tako - najbrž zato ker smo ena manjših državic na svetu in vsaki trgovski verigi se res ne da ukvarjati s tem, da bi odpirala tukaj svoje trgovine. Tisti, ki jih, pa jih najbrž ne zaradi dobička, ampak zato, da imajo na narisane zastavice v vsaki državi. Pa tudi razvajeni smo Slovenčki. Če nismo ravno brez denarja, nam je kar malo nerodno kupovati neke noname izdelke v diskontnih trgovinah. Veliko bolj fensi je kupovati blagovne znamke, ki si ustvarjajo brend z oglaševanjem v medijih.

Najbrž so tudi proizvajalci dosegli mejo, ko ne morejo več nižati cen, ne da bi se jim bilo potrebno zares močno prestrukturirati, reorganizirati, dobiti cenejše dobavitelje, povezovati, da bi dosegli nižjo ceno surovin, preseliti proizvodnjo v države kjer so nižji stroški in manj birokratskih zahtev, povečati proizvodnjo in izvažati izdelke po celem svetu...

Kakšen blog - poslovni ali osebni?

Pred pisanjem bloga je pametno razmisliti, kakšen tip bloga želite pisati.

Blog je lahko poslovni, kjer pišeš o poslovnih temah. Lahko je komercialen, namenjen promociji konkretnih izdelkov. V osebnem blogu pa avtor opisuje osebne poglede na dogodke ali opisuje svoje življenje, kot bi pisal osebni dnevnik.

Najlažje je seveda pisati samo en blog, a čez čas lahko postane moteče, če se osebne izkušnje prepletajo s poslovnimi ali komercialnimi objavami.

Revijo Business 2.0 bodo ukinili

Založba Times Inc bo najbrž z oktobrom ukinila izdajanje revije Business 2.0, kar se mi zdi velika škoda. Pa ravno letos sem se naročila nanjo. O naročilu sem razmišlala kar nekaj časa, a je nisem naročila iz principa. Preko interneta jo ni bilo možno naročiti če nisi iz ZDA, preko zastopnika v Sloveniji pa je bila nekajkrat dražja. A želja po znanju je premagala ekonomsko logiko.
In zdaj bom izgubila revijo, s katero sem preganjala dolgočasje na plaži in sodelavce potem mučila s svojimi web 2.0 blodnjami.

vir: http://www.adotas.com/2007/09/time-inc-to-close-business-20/