sreda, 12. september 2007

Manki biznis - prvi del - oglasna pošta

Prav srce me boli, kadar mi v nabiralnik dostavijo novo številko glasila Oglasna pošta. Spet bodo vlekli denar od ubogih ljudi v stiski.
V tokratni številki človeški radar Esmeralda ponuja 700 ljudem po 100.000 evrov, ki jih bodo zadeli z igrami na srečo v enem samem mesecu. Brezplačno seveda. Gospod Victor Dorel pa s pomočjo Oraklja Run brezplačno prerokuje. Kar na dveh straneh pa se razteza pričevanje o hujšanju z zeliščnimim sirupom.

Če prav razumem cenik, je cena za celostranski oglas okrog 12.000 evrov za enkratno objavo Glede na promet firm, katerih kapital prihaja iz tujine, pa so stiske slovencev glede denarnih težav in težav z prekomerno telesno težo precej pereče.

Se pa je pred leti glede tovrstnih oglasov izjasnilo Oglaševalsko razsodišče Slovenske oglaševalske zbornice.

Pa tudi Zdravstveni inšpektorat je izdal tole opozorilo in tole sporočilo, s katerim poziva potrošnike, naj tovrstne oglase presojajo z veliko mero razuma, kritičnosti in skepse; medije pa, naj naročila za tovrstne oglase v večji meri presojajo z vidika varstva in zaščite potrošnikov kot zgolj s finančnega vidika.

Zmagovalna poslovna komunikacija

Prav moteče in ponižujoče se mi zdi, ko sem deležna poslovne komunikacije in raznih drugih manipulatorskih pristopov, iz katerih kar kipi znanje iz vsemogočih zmagovalnih teorij , delavnic in seminarjev.

Na primer:
telefonski klic: Dober dan, kličem iz podjetja x, ali bi lahko govoril z Francijem. Hitro sprocesiram, da gospod x iz podjetja x ne more osebno poznati mojega Francija. Zakaj ni rekel da bi rad govoril z gospodom direktorjem ali z gospodom ime in priimek? Hitro razmišljam, najbrž sem kriva jaz, ker ne vem da sta stara kolega iz mladih dni. In prevežem. In se mu predstavi: sem ta in ta iz podjetja x, se še ne poznava, a se lahko čez 1O minut oglasim pri vas, ker se ravno mimo peljem (drugače je lociran par km stran). Seveda, še ena mankibiznijska teorija, kako priti mimo tajnice do direktorja in se hitro zmeniti za en sestanek. V tem primeru tega pristopa res ne bi bilo potrebno uporabiti, saj je bila tema zanimiva in bi se tudi drugače z veseljem pogovorila z njim, tako pa mi je kljubvsemu ostal zoprn priokus.

Haloo, mejte malo filinga.