sreda, 12. september 2007

Manki biznis - prvi del - oglasna pošta

Prav srce me boli, kadar mi v nabiralnik dostavijo novo številko glasila Oglasna pošta. Spet bodo vlekli denar od ubogih ljudi v stiski.
V tokratni številki človeški radar Esmeralda ponuja 700 ljudem po 100.000 evrov, ki jih bodo zadeli z igrami na srečo v enem samem mesecu. Brezplačno seveda. Gospod Victor Dorel pa s pomočjo Oraklja Run brezplačno prerokuje. Kar na dveh straneh pa se razteza pričevanje o hujšanju z zeliščnimim sirupom.

Če prav razumem cenik, je cena za celostranski oglas okrog 12.000 evrov za enkratno objavo Glede na promet firm, katerih kapital prihaja iz tujine, pa so stiske slovencev glede denarnih težav in težav z prekomerno telesno težo precej pereče.

Se pa je pred leti glede tovrstnih oglasov izjasnilo Oglaševalsko razsodišče Slovenske oglaševalske zbornice.

Pa tudi Zdravstveni inšpektorat je izdal tole opozorilo in tole sporočilo, s katerim poziva potrošnike, naj tovrstne oglase presojajo z veliko mero razuma, kritičnosti in skepse; medije pa, naj naročila za tovrstne oglase v večji meri presojajo z vidika varstva in zaščite potrošnikov kot zgolj s finančnega vidika.

1 komentar:

ozze pravi ...

Iz registra je videti, da je ustanovitelj podjetja, ki izdaja Oglasno pošto Republika Slovenija. Dober zgled za ostale !