sreda, 12. september 2007

Zmagovalna poslovna komunikacija

Prav moteče in ponižujoče se mi zdi, ko sem deležna poslovne komunikacije in raznih drugih manipulatorskih pristopov, iz katerih kar kipi znanje iz vsemogočih zmagovalnih teorij , delavnic in seminarjev.

Na primer:
telefonski klic: Dober dan, kličem iz podjetja x, ali bi lahko govoril z Francijem. Hitro sprocesiram, da gospod x iz podjetja x ne more osebno poznati mojega Francija. Zakaj ni rekel da bi rad govoril z gospodom direktorjem ali z gospodom ime in priimek? Hitro razmišljam, najbrž sem kriva jaz, ker ne vem da sta stara kolega iz mladih dni. In prevežem. In se mu predstavi: sem ta in ta iz podjetja x, se še ne poznava, a se lahko čez 1O minut oglasim pri vas, ker se ravno mimo peljem (drugače je lociran par km stran). Seveda, še ena mankibiznijska teorija, kako priti mimo tajnice do direktorja in se hitro zmeniti za en sestanek. V tem primeru tega pristopa res ne bi bilo potrebno uporabiti, saj je bila tema zanimiva in bi se tudi drugače z veseljem pogovorila z njim, tako pa mi je kljubvsemu ostal zoprn priokus.

Haloo, mejte malo filinga.

1 komentar:

Spiko pravi ...

To ni še nič... Ravno berem neko knjigo Kevina Mitnicka - The Art of Deception, ki govori o takoimenovanem "socialnem inžiniringu". Tu te šele spreleti srh, ko vidiš, kako preprosto je zaoibiti vse tehnološke prepreke in z zastavljanjem preprostih vprašanj, npr. prek telefona, priti do najpomemnejših podatkov podjetja oziroma nasploh početi karkoli se ti pač zahoèe z informacijskim sistemom podjetja...